fredag den 20. november 2015

Hobby foto


Foto som hobby


Jeg har altid fotograferet, jeg har kørt Europa tyndt i lastbil og har altid haft et kamera ved hånden, det har gjort det lidt lettere, da digital kameraerne kom, men det var noget af en investering, dog noget lettere da man ikke behøver være sikker på motivet inden man skyder.
Jeg har de sidste 5 år arbejdet som reklame og webmand i et mindre firma, her kunne jeg komme til at udfolde mine kreative evner, som hurtigt blev sat på prøve, da der skulle laves firmaprofil og profilbrochurer, så der var udfordringen.
Jeg fik hurtigt lavet så alle vore brochurer fra vore leverandører blev lavet som en standart brochure der passer i vores profil, vi er ISO 9001:2008 certificeret, så alt skal matche. Så skulle alle produkter jo fotograferes og produktfotograferingen var endnu en udfordring, som jeg tog til mig, det er så en af de ting jeg laver mest af, til vore brochurer.
Jeg har nu været der i 5 år og fik et tilbud om uddannelse, hvor jeg straks fik ideen til at komme på KPP, hvor en af mine venner er uddannet, så det var det eneste jeg egentlig gerne ville have mere info om, det er jo en god uddannelse at have til sin pension, hvor man kan gå og lave lidt ekstra til at have det sjovt for.
Jeg er nu halvvejs i første år på KPP og det er fantastisk at få den grundviden som man manglede, det gør det meget lettere at lave det hele, allerede nu har jeg lært utrolig meget, så hvad vil de sidste halvanden år så ikke give, det ender med man sidder og laver produktbilleder med den ene hånd og laver  IT opgaver med den anden.
Min indstilling er: “Fordi livet ikke kan tages om” det er en god undskyldning for at tage mange billeder, og vise andre hvad man laver. Det hedder sig jo også, “Dine billeder, andres inspiration”
bean!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar